BETALING OG BETALINGSBETINGELSER
Alle priser er i danske kroner (DKK). Det fremgår af prisen om denne er ekskl, eller inkl. moms.
DATAPOLITIK
VI indsamler kun de oplysninger om dig, som du selv afgiver i forbindelse med køb af ydelser og produkter, ved tilmelding til nyhedsbrevet eller oplysninger til forskningsdatabasen. Formålet med indsamlingen er at kunne gennemføre det køb/den levering, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Vi behandler dine oplysninger fortroligt og i overensstemmelse med Persondatalovens regler. Dine oplysninger videregives ikke til tredjemand. Dine oplysninger bliver slettet, når det køb/den levering, de er blevet indsamlet til, endeligt afsluttes. Du har ret til, til enhver tid, at få oplyst hvilke oplysninger vi har om dig. Hvis oplysningerne ikke er korrekte, har du ret til at få dem ændret eller slettet. Du kan rette henvendelse herom her.
ANSVARSBEGRÆNSNING
Ethvert erstatningsansvar, som vi måtte pådrage sig i relation til de købte ydelser og produkter er begrænset til direkte skade og tab. Vi kan under ingen omstændigheder stilles ansvarlig for indirekte skade eller tab. Ansvarsfraskrivelsen for indirekte skade og tab gælder uanset arten af erstatningsansvar. Vores erstatningsansvar for direkte skade og tab er begrænset til 50 % af prisen på den ydelse eller det produkt, som erstatningsansvaret vedrører.
FORTRYDELSESRET FOR FORBRUGERE
Hvis du er forbruger, har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos gi-mig-et-tegn. OBS: Fortrydelsesretten gælder dog ikke levering af ydelser. Ved køb af produkter løber 14 dages fristen fra den dag, hvor aftalen blev indgået.
Såfremt du har købt produkter, skal du indenfor 14 dage give en tydelig, skriftlig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb, her. Du kan ikke fortryde ved at nægte deltagelse i/modtagelse af eller ved blot at returnere købte produkter.
REKLAMATIONSRET FOR FORBRUGER
24-måneders reklamationsfristen finder som udgangspunkt ikke anvendelse på køb af tjenesteydelser, så kontakt mig med det samme, hvis du oplever problemer. Du kan gøre det her.
KLAGEADGANG FOR FORBRUGERE
Er du forbruger, og vil du klage over dit køb, skal du rette henvendelse til til os. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.